אם אתה מנהל עסק קטן, גם אתם כנראה מוצאים עצמכם לעתים במצב מבולבל עקב שאלות מהותיות הנוגעות למצבו הפיננסי של העסק – הנוכחי ו/או העתידי. שאלות שונות מנקרות במוחכם – שאלות כגון, למי עליכם לפנות כאשר אתם מעוניינים להרחיב את קהל הלקוחות? למקדם אתרים? אולי למעצב אתרים? ואולי בכלל לבית דפוס עליו קיבלתם המלצות על-מנת שידפיס פליירים? ייתכן שישנה אמת מסוימת בכל אחת מהתשובות, אולם תשובה אחת היא, ללא ספק, ברורה למדי: עליכם להשקיע משאבים ניכרים בקידום העסק במידה שאתם מבקשים להגדיל את החברה ולהכניס אותה למסלול המבורך של צמיחה וגדילה.
מה עושים? איך מתחילים?
מתחילים בללמוד את מצב השוק, איך השוק עובד ומושגים בסיסיים בבנייה וקידום של אתרי אינטרנט עסקיים לטובת צמיחה עסקית. אפשר להתחיל כבר עכשיו.
משרדי פרסום מעניקים שירותי קופירייטינג וקריאיטיב בעזרתו של הקופירייטר. קופירייטר מודרני מבין בקידום אתרים. הוא מבצע שתילה של תוכן רלבנטי ובעל פוטנציאל להפוך ויראלי באינטרנט. על הקופירייטר להכיר את כלי השיווק וכלי הפרסום ולהתעדכן במתרחש בתחום זה, הרבה לפני שאחרים עושים זאת.
יתרה מכך, הקופירייטר צריך גם להיות בעל ידיעות על הפרסום המסורתי והישן, כגון ערכי מותג, יכולת תמצות לכדי משפט קליט אחד ושימוש ביצירתיות, שנינות וחדות בהעברת המסרים.
כל עסק, כולל זה שלכם, זקוק לשם קליט, סלוגן טוב, אתר אינטרנט מצוין, פעילות נרחבת ברשתות חברתיות, סרטוני וידיאו (ולא רק ביוטיוב, אלא גם ב-Vimeo ובערוצי וידיאו נוספים ופחות מוכרים מיוטיוב). מדיות מסוימות ממשיכות גם הן לעבוד ביתר שאת, אפילו בעידן הדיגיטאלי, ואנו מדברים על דברים כמו חלוקת פליירים, דיוור ישיר פרסום בפרינט ועוד – להם תפקיד חשוב גם כיום ועל אף ההתפתחות הטכנולוגית המתמדת. דווקא בימינו, כאשר ישנה חשיפה רבה לחומרים מקוונים, הרי שפלייר מודפס בצבע עשוי להותיר על קוראו רושם גדול אף מפרסום דיגיטלי מעצבן שקופץ על המסך בזמן קריאת מאמר.
קיים מגוון נרחב של אפשרויות פרסום וקידום העומדות בפניו של העסק שלכם, אולי עליכם להתייעץ עם מומחים ולקבל את ההחלטה המושכלת ביותר. ייתכן כי בניית אתרי וורדפרס (הפלטפורמה הטובה בעולם) היא מה שאתם צריכים.