כתיבת מאמרים היא עבודה שנעשית כחלק מקידום אתרים אורגני.
אם אנו לא נכתוב את המאמר בצורה נכונה, אנו לא נביא תוצאות איכותיות ובעצם לא נעשה את העבודה. כדי לכתוב מאמר אנו נדרשים לעמוד בדרישות של גוגל,
כך שהוא יידע לקדם את האתר שלנו בסופו של דבר בצורה טובה. אם אתם עוסקים בקידום אתרים אורגני,
קחו כמה טיפים לכתיבת מאמרים טובה:
- טייטל – שימוש בכותרת טובה במהלך קידום אתרים עם מילת המפתח תביא את הגולשים ללחוץ על המאמר, וכך לקרוא אותו וללחוץ על הקישורים בתוכו.
- כותרת ראשית – גוגל דורשת H1 במאמר, כדי לקדם את המלל בצורה איכותית בתוצאות החיפוש.
השתדלו לרשום בכותרת הגדולה את מילת המפתח שאתם מקדמים. - תיאור מטא – ישנו סרגל שמודד את איכות התיאור, עמדו בדרישות של גוגל לכתיבת תיאור כדי לספק את קידום אתרים בצורה הכי טובה בצפון.
- כותרות H – חוץ מכותרת H1 גוגל אוהב שאנו משתמשים בשאר הגדלים של הכותרת. השתדלו
להשתמש לפחות עוד פעמיים ברמה של 2 ו-3 של הכותרות כדי לקדם את המאמר טוב יותר בתוצאות של גוגל. - לינק פנימי – אם אתם כותבים מאמר לאתר האינטרנט במהלך קידום אתרים,
עליכם להוציא קישורים פנימיים לעוד מאמרים או שירותים באתר עצמו,
כך גוגל יודעת לקדם את מילות המפתח שאתם מדגישים בלינק בצורה טובה יותר. - Alt בתמונות – הטמיעו את תיאור הALT בתמונות שאתם מעלים, זה חשוב לקידום אתרים אורגני.
- הנעה לפעולה – בסוף כל מאמר, עליכם להניע את הקורא לפעולה ורצוי להוסיף קישור בעת ההנעה לאתר שאנו מפרסמים.
- מילת מפתח – השתמשו במילת המפתח לפי דרישותיו של גוגל כדי שיידע איזה ביטוי אתם מקדמים ויידע להוציא את התוצאות בעת חיפוש של הגולשים.
- מאמר קריא – כתבו מאמר קריא, גם אם אתם חושבים שלא יקראו אותו, חשוב שייראה טוב בעין.
חלקו לפסקאות וכותרות הגיוניות את המאמר ושלבו תתי כותרות ונקודות וסעיפים בעת הצורך (למשל בכתיבת טיפים). - שלבו תמונות ווידאו – מאמר שכולל תמונות ווידאו בעת הקריאה תמיד מושך יותר ומקל יותר על הקורא וגורם לו להישאר יותר בדף. דאגו לשלב תמונות ווידאו שמושכים את תשומת הלב.
- קישורים חיצוניים – אם אתם כותבים מאמר SEO שלבו בו קישורים חיצוניים על ביטויים חזקים שמפנים לאתר שאתם מפרסמים.
מאמרים נוספים: