למה אין דבר כזה קידום אתרים בזול

למה אין דבר כזה קידום אתרים בזול

קידום אתרים בגוגל הוא אחד התחומים המורכבים והענפים בתחום השיווק הדיגיטלי. מדובר בעבודה שוטפת, לעתים יומיומית על אתר מסוים כדי להביא אותו במעלה תוצאות החיפוש האורגניות בגוגל. הצלחה בתהליך הקידום יכולה לסייע לשיפור המיתוג של החברה כמו גם להבא תנועת גולשים ממוקדת ורלוונטית לעסק שלנו שרבית מאותם גולשים יכולים גם להפוך ללקוחות העסק. לצערנו הרב, כחברת קידום הפועלת במקצועיות רבה לקידום לקוחותיה, כואב לנו לראות מקדמי אתרי מתחילים או אנשים המנסים לעקוץ בעלי עסקים וגובים מהם סכומים מצחיקים לקידום ובפועל לא מספקים להם תוצאות בשטח. אז האם יש דבר כזה קידום אתרים בזול? קראו ותגלו בהמשך.

עבודה סיזיפית על בסיס חודשי:

אז נכון שלא ניתן להבטיח תוצאות כיוון שגוגל יכולה לשנות מחר כמה פרמטרים במנוע ואלה עשויים לפגוע בתוצאות החיפוש בתחומים רבים, אולם חברת קידום מקצועית תדע להקדים תרופה למכה, לבצע שינויים מהירים ונכונים וכמובן גם באופן שוטף תדע לבצע את העבודה הנדרשת. קידום אורגני בגוגל דורש עבודה סיזיפית ודאגה לעשרות רבות של פרמטרים המשפיעים על תהליך הקידום. לכן תקציב מוזל לקידום האתר לא מאפשר לבצע את מרבית הפעולות הללו. לדוגמה: תקציב של 500 ₪ בחודש לקידום אתר לא מכסה אפילו את ההוצאות של העובד עבור עבודת האופטימיזציה הנדרשת באתר. מה לגבי תכנים לאתר? תכנים לפיזור ברשת? קישורים? ועוד.

פרמטרים העשויים להשפיע על המחיר:

  • תקציב הלקוח – הדבר הראשון שחברת הקידום לבטח תתייחס אליו הוא תקציב הלקוח. אם הלקוח נחוש שהתקציב שלו הוא 1500 שח בחודש למשל לטובת קידום אורגני אז אפשר רק לנסות להציע לו יותר אולם בסופו של דבר ייתכן ותצטרכו להתבסס על תקציב זה. כמובן שבתקציבים נמוכים יותר החברה צריכה להסביר ללקוח כי מרבית העבודה לא תתאפשר ולכן גם לא יהיה ריאלי להגיע לתוצאות.
  • היקף העבודה הנדרש – במידה ומדובר באתר הנמצא בתחום תחרותי יותר או באתר עם מאות עמודים קיימים באתר – היקף העבודה יהיה גדול יותר וידרוש יותר משאבים. 
  • כמות התכנים הנדרשים לקידום הלקוח – צריך לשמור על האתר מעודכן ולהעלות אליו תכנים במהלך החודש כמו גם לדאוג לתכנים לצרכי פיזור. מלבד העובדה שהתכנים עולים כסף גם יצירת הקישורים מרחבי הרשת עשויה לגבות חלק מהתקציב.
  • החברה עצמה – גודל החברה והמשרדים שהיא יושבת בהם. כמות העובדים בחברה וההוצאות החודשיות שלה וכמובן גם האופן שבו היא מעריכה את העבודה שלה. כל אלה הנם פרמטרים שעשויים להשפיע על מחיר הקידום גם כן.

לסיכום; אין דבר כזה קידום אתרים בזול. מי שמציע לכם קידום אתרים במחיר מאוד מוזל כמו למשל של מאות שקלים בחודש, דעו כי הוא יבצע עבודה מאוד חלקית שב99% מהתחומים לא תספק לכם תוצאות, לא תאפשר השגה של קישורים איכותיים וברוב המקרים גם לא תכנים סבירים לאתר שלכם.

 

תוכן העניינים

מלאו פרטים!

הפוסטים הבאים יכולים לעניין אותך:

מוצרים לשיער

מוצרים לשיער בריא ומטופח

מוצרים לשיער איכותיים הם הבסיס לשיער בריא, מבריק ומטופח. בשנים האחרונות אנו עדים לעלייה במודעות לחשיבות הטיפוח הנכון של השיער באמצעות מוצרים מתאימים.מוצרי טיפוח איכותיים

קידום אתרים בתל אביב

חברת קידום אתרים בתל אביב

שירותי SEO ובניית אתרים מחברת קידום אתרים בתל אביב אחת השאלות שחוזרות על עצמן לעיתים קרובות אצל בתי עסק שמחפשים שירותי קידום אתרים היא איך

קידום אתרים

הטעויות הנפוצות בקידום אתר וורדפרס

הטעויות הנפוצות בקידום אתר וורדפרס – הפופולאריות של אתרי וורדפרס מחייבת הקפדה על מספר כללי מפתח משלב הבנייה ועד האבטחה, התחזוקה, התפעול ועדכון התכנים. אבל