קידום אתרים אורגני - marketing-seo.co.il

קידום אתרים בחו"ל – כל מה שרציתם לדעת!

 קידום אתרים בחו"ל – ישראל מונה כ – 8 מיליון תושבים, השוק הישראלי בהחלט ניתן להגדיר כשוק תחרותי, מאתגר מאוד ועם מניפה רחבה של בעלי עסקים שונים. יחד עם זאת בהשוואה עולמית השוק הישראלי מצומצם ולהרבה עסקים ישנה אפשרות מעולה להרחיב את הקידום העסקי גם בחו"ל. למה לעשות זאת?

מה ההבדל מקידום אתרים בחוץ לארץ ולמי כדאי לעשות זאת?

תנאי המשחק בארץ ובחו"ל שונים זה מזה, קידום אתרים פונה לקהלי יעד גדולים יותר (בכל זאת אנחנו מדינה קטנה) ונדרשת מיומנות בתחום. אז למה בעלי עסקים רבים נמנעים מלפנות לקידום אתרים בארצות הברית או באנגליה או באיטליה? למה לא להגדיל את כמות הלקוחות עם לקוחות גם מהעולם?

אז למה באמת אין הרבה שמקדמים אתרים בחו"ל?

לא מעט מקדמים וגם בעלי עסקים שונים חוששים לפנות לקידום אתרים בחו"ל מהסיבה הפשוטה, חרדה משפה זרה. גם אם הם יודעים להתבטא באנגלית או בשפה זרה אחרת (רוסית, גרמנית, אפילו יידיש לציבור יהודי דתי בחו"ל) הם מרגישים בנוח ובטוח יותר לכתוב תוכן בשפה העברית.

מאמרים רלוונטים:

מה ההבדל בין קידום אתרים בחו"ל לקידום אתרים בארץ?

הקידום בחו"ל מתקדם כמה מונים מהקידום בארץ, מה שנחשב חדש ו"הצעקה האחרונה" בקידום אתרים בארץ, נמצא כבר זמן מה ולפעמים אף שנה שנתיים לפני שנכנס חזק לשוק הישראלי. לכן בקידום בחו"ל חייבים לעמוד על המשמר בכל החידושים ובנוסף צריך לשמור על חשיבה יצירתית כל הזמן כדי להתמודד עם התחרותיות הגדולה.

חשוב להכיר את מנועי החיפוש שונים בעולם

אנחנו בישראל כמו בארה"ב ומדינות אירופה משתמשים בעיקר בגוגל כמנוע החיפוש העיקרי. בכל אחת מהמדינות הללו כשרוצים לקבל מידע בכל נושא – פונים לגוגל. אך ישנן מדינות שמנוע החיפוש בהן הוא בכלל לא גוגל. אם נתייחס למשל לסין או לרוסיה בהן בכלל לא משתמשים בגוגל ומנוע החיפוש בהן אחר. אמנם מנועי החיפוש שונים אך זה לא אומר שהם לא מציבים את מקדמי האתרים באותן המדינות לפחות אתגרים מאשר למקדמי אתרים בחו"ל או בארץ שמתעדכנים לחוקיהם של גוגל.

למידע נוסף וקבלת הצעת מחיר פנו לצוות marketing-seo.co.il דרך טופס צור קשר באתר ואנו נשמח לעמוד לשירותכם.

תוכן העניינים

מלאו פרטים!

הפוסטים הבאים יכולים לעניין אותך:

מוצרים לשיער

מוצרים לשיער בריא ומטופח

מוצרים לשיער איכותיים הם הבסיס לשיער בריא, מבריק ומטופח. בשנים האחרונות אנו עדים לעלייה במודעות לחשיבות הטיפוח הנכון של השיער באמצעות מוצרים מתאימים.מוצרי טיפוח איכותיים

קידום אתרים בתל אביב

חברת קידום אתרים בתל אביב

שירותי SEO ובניית אתרים מחברת קידום אתרים בתל אביב אחת השאלות שחוזרות על עצמן לעיתים קרובות אצל בתי עסק שמחפשים שירותי קידום אתרים היא איך

קידום אתרים

הטעויות הנפוצות בקידום אתר וורדפרס

הטעויות הנפוצות בקידום אתר וורדפרס – הפופולאריות של אתרי וורדפרס מחייבת הקפדה על מספר כללי מפתח משלב הבנייה ועד האבטחה, התחזוקה, התפעול ועדכון התכנים. אבל