חנות וירטואלית מנצחת חייבת לתת חוויה ללקוח

חנות וירטואלית מנצחת – דגשים שכדאי להכיר

חנות וירטואלית מנצחת – דגשים שכדאי להכיר

אם לפני עשור עוד אנשים ישראלים היו מפחדים לבצע רכישות אונליין ומשתמשים בכל התירוצים האפשריים מדוע זה מסוכן, מדוע זה לא כדאי או כמה טוב זה לקחת במוצר לפני שרוכשים אותו – הרי שכיום מרבית האנשים מבצעים רכישות אונליין ואפילו מעדיפים את האפשרות הזו. חנות וירטואלית מוצלחת לעסק פועלת כיום כסניף נוסף, זאת בהנחה שהיא נבנית בצורה מקצועית, איכותית, כוללת תכנים טובים וחוויית משתמש ברמה הגבוהה. למעשה, שימוש ביתרונות הרבים של האינטרנט והפרסום במרחב הדיגיטלי ששובר את המרחב הדמוגרפי ומאפשר לכם להגיע ללקוחות מכל רחבי הארץ (והעולם), עושים את שלהם וגורמים לכל עסק שיש לו מוצרים למכירה לבנות גם חנות לעסק שלו.

מהי חנות וירטואלית וכיצד ניתן ליהנות מהיתרונות שלה?

חנות וירטואלית היא אתר אינטרנט הבנוי בצורה כזו שהוא מציג את קטלוג המוצרים בחברה ומאפשר ביצוע רכישה של המוצרים אונליין עם משלוח עד בית הלקוח. בניית חנות אינטרנט תיעשה על ידי חברת בניית אתרים מקצועית ומנוסה שתדע לאכוף את כל הדגשים החשובים לבניית חנות מסחר מוצלחת. בהנחה שהחנות פועלת כראוי והגולש ייהנה מתצוגה טובה, אמינה ומפורטת של המוצרים שלכם הוא יוכל לבצע השוואה של הפרטים על המוצר ביחס למתחרים ובמידה ואתם תוצגו כיותר אמינים ואיכותיים מבחינתו הוא לא יהסס לבצע רכישה אונליין ולהזמין מכם. כך תוכלו להגדיל את המכירות בעסק לקהל שהוא מעבר לזה שמגיע אל החנות הפיזית שלכם.

מאמרים נוספים:

כיצד בונים חנות אינטרנטית לעסק שלנו?

בניית חנות וירטואלית תיעשה בדרך כלל על מערכת תוכן קוד פתוח כמו וורדפרס למשל. השימוש בוורדפרס הינו פופולרי מאוד, בין אם המטרה להקים חנות וירטואלית לעציצים או כאשר רוצים להקים חנות אינטרנטית שמוכרים בה מוצרים לעסקים רשמיים יותר. המערכת מאפשרת לנו לעשות שימוש בתבניות מוכנות ולבסס עליהן את בניית האתר שלנו וביצוע התאמות שונות. יתרה מכך היא מאפשרת לנו להתקין תוספים שונים לשדרוג החנות וחוויית המשתמש בה, אפשרויות השימוש והניהול של החנות גם דרך ממשק הניהול שלה וכמות התממשקות לכלים שונים שמסייעים לאיסוף נתונים וסטטיסטיקות, ניתוח נתונים ושיפור ביצועים. בין היתר נעשה שימוש בתוסף האלמנטור הפופולרי לבניית החנות תוך שימוש באלמנטים ספציפיים המתאימים לחנות.

דגשים חשובים לבניית חנות מנצחת:

  • עיצוב ייחודי ומניע לפעולה של החנות שלכם.
  • התאמת החנות לגלישה במובייל.
  • איסוף נתונים וסטטיסטיקות.
  • דוחות וניהול הזמנות באופן שוטף.
  • ניהול לקוחות ותיעוד הזמנות.
  • חיבור לסליקת אשראי ו/או מערכת פייפאל.
  • הדרכה על ממשק הניהול של החנות.

שיפור חוויית המשתמש ותהליך המכירה באתר:

חוויית המשתמש היא חלק חשוב לא רק מהקידום האורגני של האתר שלכם אלא גם מאחוז ההמרה באתר שלכם כי קידום אתרים חשוב אבל ההמרה יותר חשובה. בסופו של דבר אם תשימו את הגולש במרכז ותציעו חוויית משתמש איכותית, תצוגה מקצועית של המוצרים ותכנים טובים ומניעים לפעולה באתר שלכם סביר להניח שתוכלו ליהנות מצמיחה משמעותית במכירות. חנות כזאת תעבוד עבורכם כמו סניף נוסף לכל דבר ולכן צריך להתייחס לאתר החנות שלכם בהתאם.

תוכן העניינים

מלאו פרטים!

הפוסטים הבאים יכולים לעניין אותך:

מוצרים לשיער

מוצרים לשיער בריא ומטופח

מוצרים לשיער איכותיים הם הבסיס לשיער בריא, מבריק ומטופח. בשנים האחרונות אנו עדים לעלייה במודעות לחשיבות הטיפוח הנכון של השיער באמצעות מוצרים מתאימים.מוצרי טיפוח איכותיים

קידום אתרים בתל אביב

חברת קידום אתרים בתל אביב

שירותי SEO ובניית אתרים מחברת קידום אתרים בתל אביב אחת השאלות שחוזרות על עצמן לעיתים קרובות אצל בתי עסק שמחפשים שירותי קידום אתרים היא איך

קידום אתרים

הטעויות הנפוצות בקידום אתר וורדפרס

הטעויות הנפוצות בקידום אתר וורדפרס – הפופולאריות של אתרי וורדפרס מחייבת הקפדה על מספר כללי מפתח משלב הבנייה ועד האבטחה, התחזוקה, התפעול ועדכון התכנים. אבל