קידום אתרים קישורים חיצוניים

קידום אתרים קישורים חיצוניים

כל מי שקרא קצת על קידום אתרים נתקל בממונחים השונים כמו כתיבת תוכן, אסטרטגיה, אתר ידידותי למשתמש ועוד מונחים רבים אחרים. אחד המונחים שלא ניתן לפספס הוא קידום אתרים קישורים חיצוניים. מה הם אותם קישורים ואיך משיגים אותם?

אחד הגורמים החשובים ביותר להצלחת קידום אתרים אורגני הוא יצירת קישורים חיצוניים.

אותם קישורים הם יוצאים מאתרים של אחרים ומפנים לאתר שלכם. אפשר לדמות את זה להמלצות, אם בעבר היינו מתקשרים לאריק ושואלים אותו אם הוא מכיר מספרה איכותית שאוכל לגשת להסתפר אצלם, היום אנחנו עושים את אותו הדבר באמצעות קידום אתרים קישורים חיצוניים.

אתר אחד מפנה (שווה ערך להמלצה) לאתר אחר מאותו תחום וכך מעדכן את אותו גולש שחיפש את מספרה מומלצת לאותה המספרה.

מה עוד אותם קישורים חיצוניים תורמים לי?

הקישורים החיצוניים נועדו לעשיר את התוכן באתר שלכם, אתם בדרך הזו מאפשרים לקוראים שלכם להרחיב את הידע ומעניינים אותם בעוד נושאים שהאתר עוסק. אם אתם משתמשים בקישורים חיצוניים איכותיים אתם הופכים את הקריאה של הגולשים שלכם לאיכותית יותר ומעניינת יותר. וזה מה שגוגל מחפשים לראות, שהגולשים שלכם מקבלים באתר שלכם חווית משתמש איכותית וטובה. קידום אתרים קישורים חיצוניים יכול להרים את האתר שלכם ויכול מנגד גם לרסק אותו.

איך תדעו מה לעשות ואיך לעשות נכון?

בקידום אתרים קישורים חיצוניים צריך לשים לב למספר פרמטרים, כמות הקישורים, מיקום הקישורים ואיך עושים זאת נכון. ישנם החושבים שעם כמות גדולה של קישורים במאמר הם יוכלו להשיג את אהדתה של גוגל וכך הם סוגרים את הסיפור מהר. ביצוע פעולה שכזאת היא מנוגדת לערכי גוגל והם יכולים לקבוע כי זה לא מהימן וספאמי.

מיקום הקישור במאמר שאתם מוציאים חשוב ביותר. אם תכתבו מאמרים של 350 עד 500 מילים ותשימו בו קישור אחד שממוקם בפסקה השנייה אתם על הגל הנכון.

אתם מעניקים לקורא אפשרות להתעניין בתוכן עוד לפני שאתם שולחים אותו לאתר אחר. הקורא מקבל קצת מידע ויכול עד לפסקה השנייה לקבל תמונה כללית אם הוא מעוניין בעוד מידע. לא כל הקוראים עוברים לאתרים המקושרים אבל המיקום הנכון יהיה יעיל יותר.

אם תבחרו לכתוב מאמר ארוך של 1000 מילים למשל ולהכניס בו 3 ואף יותר קישורים אתם מאבדים את הרעיון ואת היתרון של קישורים חיצוניים. אל תהפכו את כתיבת המאמרים לקישורים חיצוניים למעייפת עבור הקורא.

מומלץ להוציא קישורים מעמודים חדשים, כדי להעשיר את התוכן באתר שלכם אתם רוצים להוציא קישורים מעמודים חדשים. השימוש בעמוד חדש, כתבה חדשה יעניק לכם ערך מוסף לאתר וכך גוגל יראו את התוכן כאיכותי יותר.

 

 

 

 

 

תוכן העניינים

מלאו פרטים!

הפוסטים הבאים יכולים לעניין אותך:

מוצרים לשיער

מוצרים לשיער בריא ומטופח

מוצרים לשיער איכותיים הם הבסיס לשיער בריא, מבריק ומטופח. בשנים האחרונות אנו עדים לעלייה במודעות לחשיבות הטיפוח הנכון של השיער באמצעות מוצרים מתאימים.מוצרי טיפוח איכותיים

קידום אתרים בתל אביב

חברת קידום אתרים בתל אביב

שירותי SEO ובניית אתרים מחברת קידום אתרים בתל אביב אחת השאלות שחוזרות על עצמן לעיתים קרובות אצל בתי עסק שמחפשים שירותי קידום אתרים היא איך

קידום אתרים

הטעויות הנפוצות בקידום אתר וורדפרס

הטעויות הנפוצות בקידום אתר וורדפרס – הפופולאריות של אתרי וורדפרס מחייבת הקפדה על מספר כללי מפתח משלב הבנייה ועד האבטחה, התחזוקה, התפעול ועדכון התכנים. אבל