שיווק דיגיטלי לעסקים

שיווק דיגיטלי לעסקים על רגל אחת

שיווק דיגיטלי לעסקים הוא תחום מורכב ומסועף וכולל דרכים רבות לפרסום העסק במרחב הדיגיטלי. עשרות אלפי בעלי עסקים בישראל משקיעים בפרסום באינטרנט ומיליוני עסקים ברחבי העולם. למעשה מדובר בתחום שמגלגל מיליארדים בשנה והכסף הזה הולך למטרות שיווק, מיתוג, פרסום והצמחת עסקים. השיווק הדיגיטלי מתאים לעסקים וארגונים בכל סדר גודל ואי אפשר יהיה להכניס בכתבה אחת את כל מה שקשור בתחום. אנו כן יכולים לעשות את המיטב להציג לכם על רגל אחת כמה מטכניקות הפרסום הפופולריות ביותר והיכן כדאי להשקיע.

בניית אתרים ותשתיות כהכנה לשיווק:

ראשית, כמעט לכל טכניקת פרסום שתבחרו תצטרכו להשקיע בבניית התשתיות. שירותי סוכנות שיווק דיגיטלי לעסקים יכולים להיות באמצעות קידום אורגני, ממומן או בדרכים אחרות כמו קידום ביוטיוב, פרסום בפייסבוק ועוד. בדרך כלל תצטרכו לבנות אתר אינטרנט לחברה שלכם בכדי להביא את התנועה לאתר החברה באמצעות טכניקות הפרסום השונות. בניית אתרים יכולה להיחסך במקרים מסוימים, כמו למשל אם החלטתם להשקיע רק בפייסבוק, תוכלו לבנות עמוד עסקי במקום אתר אינטרנט וזאת בתקציב מעט נמוך יותר. כמובן שלכל דבר יש יתרונות וחסרונות, השקעה כספית וזמן עבודה שאתם או איש מקצוע מטעמכם יצטרך לבצע.

פתרונות שיווק דיגיטלי לעסקים:

  • קידום אורגני – קידום אתרים אורגני היא טכניקת פרסום שבה בעל האתר או מקדם מטעמו מבצעים פעולות שונות להתאמת האתר למנועי החיפוש, לשיפור חוויית המשתמש באתר והמענה לגולשים. זאת כדי לשפר את המיקומים של האתר בתוצאות החיפוש האורגניות של גוגל ומנועי חיפוש אחרים. מתאים בעיקר לעסקים שיכולים להרשות לעצמם השקעה חכמה לטווח הארוך וכן רוצים גם להרוויח מוניטין ביחס למתחרים שלהם.
  • פרסום ממומן – מי שמחפש לקוחות כאן ועכשיו יצטרך להשקיע בפרסום הממומן. האופציה היקרה יותר בדרך כלל ולא תמיד משתלמת בעבודה הראשונה מול הלקוח (יכול להיות רווחי בדרך כלל כאשר הלקוח הוא לקוח חוזר ורוכש מספר פעמים את שירותי/מוצר העסק) אך מתאים למי שרוצה לבנות בסיס לקוחות גדול יותר. הפלטפורמה הפופולרית והטובה ביותר לפרסום ממומן תהיה זו של גוגל.
  • פרסום ברשתות החברתיות – אם אתם רוצים לקשר את הקהל למותג שלכם, להגדיל את כמות העוקבים, לצבור קהל אוהדים גדול לעסק/למותג שלכם אתם ללא ספק רוצים להשקיע בפרסום ברשתות החברתיות: פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, לינקדין, טיקטוק ועוד. לכל רשת חברתית יש את קהל היעד שלה, היתרונות שלה והתקציבים השונים שניתן לעבוד עמה. כמו כן גם אפשרויות פרסום שונות המתאימות לאותה רשת חברתית.
  • פרסום באמצעות ווידיאו – שיווק בווידיאו הוא אחד מאותם פתרונות שיווק דיגיטלי המוכרים והפופולריים ביותר כיום. וידיאו היא דרך נהדרת להגיע ללב הגולשים, לבנות יחסי אמון ואף להניע לפעולה את הגולשים בדרכים שהן מעבר לטקסט כתוב. תוכלו להשקיע בקידום ערוץ יוטיוב משלכם ובכלל לפרסם את הסרטונים שלכם גם באתר החברה וברשתות החברתיות.
  • שיווק באמצעות תפוצה – תוכלו לבנות רשימת תפוצה לעסק ולשלוח לה עדכונים בלחיצת כפתור. בדרך כלל רשימת תפוצה תהיה יותר פופולרית במייל אולם אומרים שכיום שיטה זו פחות פופולרית ורשימת תפוצה בSMSים עשויה להועיל לבתי עסק מסוימים הרבה יותר
תוכן העניינים

מלאו פרטים!

הפוסטים הבאים יכולים לעניין אותך:

מוצרים לשיער

מוצרים לשיער בריא ומטופח

מוצרים לשיער איכותיים הם הבסיס לשיער בריא, מבריק ומטופח. בשנים האחרונות אנו עדים לעלייה במודעות לחשיבות הטיפוח הנכון של השיער באמצעות מוצרים מתאימים.מוצרי טיפוח איכותיים