כתיבת תוכן לאתר

כתיבת תוכן לאתר והחשיבות שלו מבחינת קידום

כתיבת תוכן לאתר והחשיבות שלו מבחינת קידום – התוכן המופיע באתר האינטרנט הוא הכלי העיקרי שבו האלגוריתם של גוגל משתמש על מנת לדרג אותו.

במקביל, אותו תוכן בדיוק אמור לספק ערך מוסף לגולש ולייחס את האתר מול המתחרים.

בדיוק בגלל הסיבות האלה ועוד רבות אחרות, התוכן לאתר הוא אחד הכלים החשובים ביותר שקיימים עבור העסק המודרני

שירות של כתיבת תוכן לאתר חייב להינתן על ידי בעלי מקצוע שמגיעים מהתחום ומכירים אותו.

היכרות עם התחום באה לידי ביטוי ביכולת לבחור את התוכן המתאים ביותר לכל סוג של אתר, לפי הצרכים של קהל היעד ובהתאם לטופס אפיון מסודר.

כאשר התוכן ברמה גבוהה, בעלי אתרי אינטרנט יכולים להרוויח שורה ארוכה של יתרונות.

כמו כן, אין שום תחליף לאיכות בלתי מתפשרת של כתיבת תוכן לאתר ולכן חשוב להבין את ההשלכות שלו.

קודם כל, התוכן המופיע באתר הוא הכלי העיקרי שבו האלגוריתם של גוגל משתמש על מנת לזהות אותו.

האלגוריתם אמנם לא ממש מבין מה כתוב, לפחות לא בעברית, אבל הוא כן יודע לזהות מילות מפתח והקשר.

באמצעות אלגוריתם משוכלל יכול מנוע החיפוש של גוגל לאפיין את האתר, לדרג אותו ולהחליט באיזה מקום הוא מציב אותו בתוצאות החיפוש.

מה המשמעות של כתיבת תוכן לאתר מבחינת קידום?

כתיבת תוכן לאתר הוא שירות שיש לו משמעות עצומה מבחינת קידום אורגני.

בעוד על קידום ממומן הוא הרבה פחות משפיע כי ניתן לבצע כתיבת תוכן ספציפי ואז לרכוש את הביטויים, בקידום אורגני הוא הכלי העיקרי שבו האתר משתמש.

קידום אורגני ומאמצעי SEO לביצוע אופטימיזציה נשענים כבר מהרגע הראשון על החשיבות של קופירייטר או קופירייטרית לאתר.

באמצעות כתיבת תוכן לאתר אינטרנט ניתן לקבוע מה יהיה הדירוג שלו בתוצאות החיפוש של גוגל באופן אורגני לחלוטין, בלי להשקיע עוד מאמצי קידום ברכישת ביטויים ובלי לחרוג מהתקציב.

אז לפחות בהקשר הזה, כתיבת תוכן לאתר הוא גם שירות שנחשב השקעה משתלמת.

מה הקשר בין קידום לבין כתיבה לאתר?

יש כלים שונים שניתן להשתמש בהם כדי לקדם אתרי אינטרנט.

על קצה המזלג, אפשר להזכיר למשל דפי נחיתה, קידום ברשתות חברתיות, ניוזלטרים וכאמור את הקידום הממומן בגוגל.

אבל אם רוצים להשיג תוצאות טובות של קידום אתרים באופן אורגני, עושים את זה עם תוכן איכותי.

תוכן איכותי מבדל את האתר ומייחד אותו.

הוא מאפשר לגוגל לדרג אותו גבוה בצורה אותנטית, כדי שהגולשים שמחפשים ביטוי מסוים יגיעו לאתר המתאים ביותר עבורם.

במובן מסוים, כתיבת תוכן זה כלי שאותו גוגל צריך עוד יותר מאשר בעלי האתר עצמם.

ללא תוכן איכותי, גוגל לא יודע במה האתר עוסק.

כתיבה לאתר עבור הגולשים

הצד השני של המטבע הוא כמובן הנושא של כתיבת הקופי לאתר עבור הגולשים.

לא מספיק לכתוב תוכן שמנוע החיפוש או האלגוריתם אוהבים, כי בסופו של דבר צריך שאנשים יביעו בו אמון. אם התוכן לא איכותי ואי אפשר ללמוד ממנו שום דבר, הגולשים פשוט יעברו לאתר אחר.

כאשר גולשים מגיעים לאתר אינטרנט והם מוצאים בו תוכן שלא משרת אותם, יש להם עוד המון אפשרויות לבחור מתוכן.

הדרך לבצע כתיבת תוכן לאתר שעולה בקנה אחד עם הצרכים של הגולשים היא לפעול באופן מסודר ולפי טופס אפיון מפורט.

בטופס הזה יש כמה סעיפים חשובים:

  • מי קהל היעד של האתר
  • מאיפה הגולשים מגיעים לאתר
  • איך נראה האתר מבחינת עיצוב
  • איזה תוכן הגולשים מחפשים כאשר הם נכנסים לאתר
  • מה מטרת התוכן: מתן אינפורמציה, הנעה לפעולה, איסוף לידים וכן הלאה

הגדרות מפורטות של כל אחד ואחד מהסעיפים הללו מאפשרות לתכנן את התוכן.

באמצעות כתיבת תוכן על בסיס טופס אפיון מסודר, ניתן להגדיל את הסיכוי לכך שהגולשים שיגיעו לאתר אכן ירגישו שהם קיבלו ממנו ערך מוסף.

אם זה קורה והאלגוריתם של גוגל מזהה לדוגמא זמני שהייה גבוהים של הגולשים, הוא מדרג את האתר גבוה יותר וכל הצדדים יוצאים מרוצים.

מי אחראי על כתיבת תוכן לאתר?

הבעיה היחידה היא שהמון בעלי אתרים מעדיפים לכתוב את התוכן בעצמם ולעשות את הקופירייטינג לאתר שלהם.

זה כמובן לגיטימי כי מי שמפעיל את העסק מכיר את המוצר או השירות טוב יותר מכל אחד אחר, אבל זה לא אומר שזה מספיק.

בשביל להפיק מהשירות של כתיבת תוכן לאתר את הערך המוסף ולהשיג את היתרונות גם מבחינת קידום וגם מבחינת הגולשים, צריך לפנות לבעלי מקצוע.

שירותי תוכן מקצועיים מאפשרים להפיק את המקסימום מהאתר ולחשוף אותו לעוד גולשים.

באמצעות שירות מקצועי של כתיבה לאתר ניתן לענות בקפידה על טופס האפיון, לייחד את המוצר או השירות ולהביא עוד לקוחות מרוצים.

כאשר התוכן נכתב ברמה גבוהה ובעלי מקצוע מהתחום לוקחים עליו אחריות, בעלי עסקים ואתרי אינטרנט יכולים להיות רגועים.

כמה עולה שירות של כתיבה לאתר?

העלות של כתיבת תוכן לאתר תלויה במטרות שאותן מנסים להשיג.

כתיבה לצרכי קידום בלבד יכולה להתחיל במחיר של כמה עשרות אגורות למילה, בעוד כתיבה שיווקית או במסגרת קידום נייטיב עם אתרים אחרים כבר תהיה יקרה יותר והמחיר שלה יגיע לכמה מאות שקלים עבור תוכן בהיקף של 400-500 מילה.

הדבר הנכון לעשות הוא לבחון כל מקרה לגופו ולהסתכל על המחיר רק בתור חלק מתוך מערכת שיקולים רחבה יותר.

ברור שבעלי אתרים רוצים לחסוך על כותב תוכן, אבל הם צריכים להבין כיצד זה משפיע עליהם בטווח הארוך.

אחרי שמפנימים את החשיבות של כתיבת תוכן מבחינת קידום אורגני והגולשים, מסכימים גם להשקיע בזה את המשאבים הרצויים.

תוכן העניינים

מלאו פרטים!

הפוסטים הבאים יכולים לעניין אותך:

מוצרים לשיער

מוצרים לשיער בריא ומטופח

מוצרים לשיער איכותיים הם הבסיס לשיער בריא, מבריק ומטופח. בשנים האחרונות אנו עדים לעלייה במודעות לחשיבות הטיפוח הנכון של השיער באמצעות מוצרים מתאימים.מוצרי טיפוח איכותיים

קידום אתרים בתל אביב

חברת קידום אתרים בתל אביב

שירותי SEO ובניית אתרים מחברת קידום אתרים בתל אביב אחת השאלות שחוזרות על עצמן לעיתים קרובות אצל בתי עסק שמחפשים שירותי קידום אתרים היא איך