פרסום באינטרנט – מה נכון ולא נכון לעשות? המונח של פרסום באינטרנט מרתיע לא מעט אנשים ולכן רבים פשוט נמנעים מלעשות אותו או לחילופין (פתרון טוב לא פחות) פונים לאנשים מקצועיים שיעשו את העבודה הזו עבורם. פרסום באינטרנט הינו שלב הכרחי לעסק שלכם אם אתם רוצים להישאר על המפה האינטרנטית ולהופיע מול לקוחות פוטנציאלים חדים כל הזמן.
כבר רבים מכירים שישנם 2 דרכים עיקריות לפרסום באינטרנט ובמנועי החיפוש בפרט –
1: קידום אורגני
2: פרסום באינטרנט בפייסבוק או פרסום בגוגל בצורה ממומנת
מה ההבדל בין השתיים?
הראשונה היא תהליך שדורש זמן ועקביות על מנת להביא את האתר שלכם לתוצאות איכותיות וטובות מול מנועי החיפוש כמו כתיבת תכנים, העלאת סרטונים הקשורים לתחום, איכות האתר מבחינת חווית השימוש לגולש וכן הלאה.
השנייה היא יותר פשוטה אך עלולה להיות יקרה מאוד לאורך זמן אבל בשביל הדחיפה הראשונית לאתר שלכם יכולה להיות משתלמת ביותר. אנחנו מדברים על מודעות בהן אתם משלמים למנועי החיפוש על מנת להופיע בראש העמוד הראשון של תוצאות החיפוש. כך תם מגדילים את החשיפה של האתר שלכם ויכולים להשיג עוד לקוחות פוטנציאלים שיפנו אליכם והשאר בידיים שלכם.
מה נכון לעשות בפרסום באינטרנט?
שילוב שתי הדרכים שציינו מעלה הוא הדרך האולטימטיבית כדי למנף עסקים חדשים ופחות מוכרים. ה"בוסט" הראשוני של קידום ממומן מעניק חשיפה לאתר שלכם ומזמין אליכם לקוחות פוטנציאלים שלא ידעו על קיומכם קודם לכן ועם קידום אורגני אתם יוצרים רשת בטוחה של פרסום ושמירה על מקומכם במנועי החיפוש.
מה לא נכון לעשות?
ישנם לא מעט אנשים בעלי אתר עסקי חדש, הם רוצים לקדם את האתר באופן עצמאי ומתעייפים בדרך, הדבר גוזל להם זמן רב מידי, הם לא מבינים את כל מה שעליהם לעשות והם מזניחים את זה בצד ופונים לקידום ממומן. שם הם משקיעים כסף רב וכשהם מסירים את המודעה הם צונחים במהרה בתוצאות החיפוש.
אל תזרקו כסף לחינם, אלא אם ממש יש לכם סכומי עתק שאתם יכולים לממן את גוגל. אם אתם לא בטוחים בצעדים שעליכם לפעול, אם אתם חוששים ורוצים שהפרסום באינטרנט יהיה מקצועי, השאירו את הפרטים שלכם כאן ואנחנו נחזור אליכם בהקדם.