גוגל לעסק שלי

גוגל לעסק שלי – מגנט הלידים של גוגל שאסור לך לפספס

גוגל לעסק שלי – מגנט הלידים של גוגל שאסור לך לפספס. ההתפתחות של תחום הדיגיטל העניקה לעסקים מגוון של הזדמנויות שיווק ואפשרות לייצר חשיפה ולהגדיל את ההכנסות.

 

יחד עם זאת, שפע האפשרויות גורם לבלבול רב בקרב עסקים רבים, בעיקר עסקים קטנים ובינוניים שבוחנים היטב כל שקל שהם מוציאים על שיווק ופרסום.

לכן, מפתיע לגלות שעסקים רבים אינם מנצלים כלי שיווקי מעולה, שיכול להביא להם שטף של לקוחות – בלי להוציא כספים רבים.

הכלי הזה נקרא "פרופיל העסק בגוגל", אבל הרבה יותר אנשים מכירים אותו בשם הקודם שלו "גוגל לעסק שלי"

דף עסקי בגוגל

אם הכלי הזה לא מוכר לכם, אתם הולכים לגלות אפשרות אדירה ליהנות מזרם שוטף של לידים חמים, בשיטה די פשוטה שלא דורשת הרבה השקעה.

העובדה שהרבה עסקים אינם מכירים את גוגל מיי ביזנס ולא יודעים איך להשתמש בכלי הזה כמו שצריך, גורמת לכך שמי שכן עושה זאת נכון – נהנה מאוקיינוס כחול של לקוחות פוטנציאליים.

היתרונות של גוגל לעסק שלי

מנוע החיפוש של גוגל הוא לוח המודעות הגדול בעולם, שאליו אנחנו פונים כאשר אנחנו צריכים פתרון לבעיה מסוימת.

במקרים רבים, העסק שלך מספק פתרון לבעיה שממנה סובלים הלקוחות שלך.

אם מדובר בכירופרקט, הלקוחות שלך נכנסים לגוגל כשכואב להם הגב והם צריכים מישהו שיפתור את הבעיה שלהם.

הלקוחות של יועצים עסקיים פונים לגוגל כשהם מעוניינים להגדיל את העסק שלהם בצורה נכונה.

מי שמתמודד עם נזילה בבית – נכנס לגוגל כדי למצוא אינסטלטור בסביבה.

חשיפה גבוהה

כאשר בוחנים את תוצאות החיפוש שמופיעות כאשר אנחנו מחפשים שירות מסויים, בדרך כלל הן בנויות בסדר הבא:

א. מודעות ממומנות – המודעות האלה מופיעות בראש הדף, והן הגיעו לשם בגלל שמישהו שילם על כך הרבה כסף.

ב. גוגל לעסק שלי – מדובר במפה הקטנה עם שלושת העסקים מתחתיה

ג. אתרי אינטרנט – אחרי המפה הקטנה עם שלושת העסקים, מופיעים כל האתרים שמקודמים בצורה אורגנית.

הסידור של דפי תוצאות החיפוש מגלים לנו שלמרות שיש קידום של אתר אינטרנט, על אף היתרונות שלו, קידום אורגני לא יביא אותנו לראש תוצאות החיפוש כאשר יש פרופיל גוגל לעסק שלי או מודעות ממומנות.

בשביל להיות בטופ, בתוצאות  אנחנו צריכים לשלם, אבל אנחנו יכולים להגיע גבוה מאוד גם בחינם, על ידי גוגל מיי ביזנס.

המיקומים הגבוהים של תוצאות גוגל מיי ביזנס מעניקות לעסק שלך חשיפה גבוהה ללקוחות רלוונטיים, שמחפשים את השירות שהעסק שלך נותן.

בניית אמון

יתרון נוסף של גוגל לעסק שלי הוא האמון שהוא נוסך בקרב הלקוחות הפוטנציאליים, עוד לפני שהם בכלל הכירו אותך.

בניית האמון נעשית על ידי הצבת ביקורות של לקוחות במקום בולט לעין.

מחקרים שונים גילו כי הביקורות האלה עוזרות לשכנע את הלקוחות הפוטנציאליים לפנות אליכם כדי לקבל מכם שירות.

הנעה לפעולה

אחרי שהלקוח הפוטנציאלי שלנו נחשף לעסק בזכות המיקום הגבוה בתוצאות החיפוש של גוגל לעסק שלי מבלי לבצע קמפיין ממומן, וקיבל ביטחון בשירות שהוא מעניק – כל מה שנותר לך לעשות זה לגרום לו ליצור איתך קשר.

גם את השלב הזה גוגל לעסק שלי עושה בצורה ברורה ומהירה, על ידי כפתורי הנעה לפעולה שנמצאים במקומות בולטים.

אם הלקוח שלכם חיפש את השירות שלכם באמצעות הסמרטפון שלו, גוגל יציג לו כפתורי יצירת קשר טלפוני – לחיצה אחת והוא מתקשר אליך.

אם החיפוש נעשה במחשב, גוגל יציג לו כפתורי הנעה לפעולה לכניסה לאתר העסק או לנווט אליו.

בצורה כזאת, גוגל מצליח לגרום לעסקים כמו שלך ליצור אינטרקציה עם יותר לקוחות.

למעשה, מדובר במשפך שיווקי קצר, חד ומהיר, שמייצר לעסקים שונים בארץ ובעולם לידים חמים מאוד ולקוחות חדשים, בלי שום מאמץ ובלי להוציא שקל.

תוכן העניינים

מלאו פרטים!

הפוסטים הבאים יכולים לעניין אותך:

מוצרים לשיער

מוצרים לשיער בריא ומטופח

מוצרים לשיער איכותיים הם הבסיס לשיער בריא, מבריק ומטופח. בשנים האחרונות אנו עדים לעלייה במודעות לחשיבות הטיפוח הנכון של השיער באמצעות מוצרים מתאימים.מוצרי טיפוח איכותיים

קידום אתרים בתל אביב

חברת קידום אתרים בתל אביב

שירותי SEO ובניית אתרים מחברת קידום אתרים בתל אביב אחת השאלות שחוזרות על עצמן לעיתים קרובות אצל בתי עסק שמחפשים שירותי קידום אתרים היא איך

קידום אתרים

הטעויות הנפוצות בקידום אתר וורדפרס

הטעויות הנפוצות בקידום אתר וורדפרס – הפופולאריות של אתרי וורדפרס מחייבת הקפדה על מספר כללי מפתח משלב הבנייה ועד האבטחה, התחזוקה, התפעול ועדכון התכנים. אבל